Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Imurens Blogg - 19 februari 2009 21:08

I morse var det tredje gången som jag tappade mobilen i vatten...och denna gång i toan. Då tänker man ju att nu måste den ju äntligen ta slut...Just igår var jag och tittade på ny mobil, men köpte ingen eftersom min gamla faktiskt fungerar. Så imorse tänkte jag, ÄNTLIGEN. Jag har haft den i snart 4 år, den kan ju bara inte hålla hur länge som helst....men icke. Den är lika bra som förut. Inte får jag köpa en ny nu heller. Det är bara inte sant. ÄCKLIGT, kanske du tänker, men det gör tydligen inte jag...


Som ni förstår har jag lite svårt att köpa nytt för sådant som fortfarande fungerar. Har en JÄTTEGAMMAL tjock-tv också, från 1990. Hur länge ska den hålla då, ska jag aldrig få köpa en platt-tv??? Den här är ju så ful!!!


Och jag vill verkligen ha en ny mobil snart, med en jättebra kamera i, eftersom jag inte har en digitalkamera sen förut...därav de få  bilderna i min blogg. Detta kan bara inte fortgå mycket längre...GÅ SÖNDER NÅGON GÅNG!!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards