Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Imurens Blogg - 3 februari 2009 14:47

Sitter här på jobbet och har inget att göra idag heller…det är inte klokt. Tänk att tjäna 37000 kr i månaden bara för att komma hit. Lite rastlös får jag väl erkänna att jag blir ibland…men å andra sidan kan jag göra en hel del andra saker…som att blogga…., gå och köpa en riktigt god café latte…lösa lite korsord…googla ….ja vad som helst helt enkelt…Hehe, till och med min chef vet hur det ligger till!

 Fick äntligen mensen förra veckan…hade väntat och väntat på den,  över 1 vecka sen…Fick ett tidigt missfall precis i julhelgen, efter att ha varit nere i Danmark på en IVF. Hann precis bara upptäcka att jag var gravid innan blödningen kom…uppe i fjällen var jag också. Med syrran och hennes tre bästa grabbar. Hann inte känna och tänka så mycket just då, det blev värre veckan efter när jag kom hem istället. Då var jag riktigt ledsen… 

Innan nästa försök till IVF måste det gå en menscykel så det är den jag väntat på nu…och så kom den äntligen i onsdags. Nu är det bara en månad kvar till nästa besök till Danmark.

Just under själva hormonbehandlingen känns allt så himla fokuserat kring just det. Det går liksom nästan inte att tänka på något annat, samtidigt som jag blir helt insnurrad i huvudet när jag tänker på det…vet inte om jag har koll på allt eller inte…kommer recepten räcka för hela behandlingen…måste vara hemma kl 21 varje kväll för att ta sprutorna…läser instruktionerna för hundrade gången för att kolla om jag gör rätt…Ja, du förstår…

Men längtar det gör jag förstås...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards