Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Imurens Blogg - 11 februari 2009 21:44

...så in i baljan är jag...Har inte hånglat på snart 2 år, och då var det med min dåvarande kille och sambo.

     Just nu har jag en 10 år yngre flirt på jobbet...vi chattar och sms:ar som sjutton på alla möjliga nivår...men jag tänker att det inte ska bli så mycket mer än så eftersom han är gift och har barn. Vet inte riktigt hur det kom sig att vi började men antagligen på julfesten då vi connectade ganska bra. Ibland får jag lite dåligt samvete...men vad sjutton jag är ju singel...Väldigt trevligt är det i alla fall med uppmärksamheten jag får...

    Glömde berätta om vad min bästa tokiga syster gjorde sent omsider när vi varit ute i fredags. Hon åkte ju hem lite senare än jag och fick skjuts av en beundrare. Han ville först visa hur långt han kommit med renoveringen av sin lägenhet. Ville väl egentligen ligga, men se det blev det inget med...hehehe. När de varit där en stund behövde syrran gå på toaletten, vilken inte fungerade....hon tjatade på att hon behövde komma hem, men tydligen gick det inte fort nog så hon tog fram en kastrull och kissade i istället. Snacka om att grabben blev paff…skjutsade hem syrran och passade samtidigt på att slänga den enda kastrullen han hade…Så passa er grabbar där är ni inte snabba nog, vet man aldrig vad som kan hända….


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards